סיון, נעים להכיר אתכם
אם אתם כאן, סימן שאתם עושים הרבה יותר מדי עבודה ידנית בעסק, וחלפה בכם המחשבה שאולי יש דרך הרבה יותר טובה לבצע את המשימות שלכם.
וכן, גם שאתם רוצים לדעת קצת עלי 🙂
הדרך שלי התחילה דווקא בעולם ניהול המשרד במיקור חוץ.
התחלתי בעבודה אדמיניסטרטיבית, שמטבע הדברים חשפה אותי לעומקם של התהליכים העסקיים העמוקים והמורכבים ביותר שיכולים להיות בעסק: איך הם נראים בפועל, איפה הם נתקעים, וכמה פעמים הם פשוט לא יעילים. ראיתי כמה זמן, אנרגיה וכסף מתבזבזים על פעולות שאפשר היה לעשות אחרת חכם יותר, פשוט יותר, אוטומטי יותר.
במילים אחרות, הם יכלו לחסוך הרבה כסף על שעות עבודה מיותרות שלי, ולשמור אותי למשימות שבאמת מצריכות מחשבה ושיקול דעת.
וזה נכון גם להמון סוגי תפקידים ועובדים אחרים, ולא רק לתחום ניהול המשרד.
עסקים רבים היום עובדים עבודה ידנית, ללא מערכות מסודרות, ללא סיסטם עבודה וללא מודעות לכך שניתן לעשות את זה אחרת.
ומתוך המקום הזה נולדה האהבה לאוטומציות.
זה התחיל בקטן: האוטומציה הראשונה שבניתי הייתה בכלל אוטומציה פנימית במערכת ניהול משימות, שתפקידה היה לעקוב אחר עבודתם של פרילנסרים שסיפקו תכנים כתובים בקבצי וורד.
בסוף כל חודש, האוטומציה יצרה לי רשימה מסודרת של כלל התכנים שסופקו ועלות כוללת לתשלום, מבלי שעסקתי בתיעוד ידני של כל קובץ וקובץ לאורך החודש. מדובר היה במאות, אם לא אלפים, של קבצי וורד שסופקו לי מדי חודש והצריכו מעקב.
באמצעות סיסטם עבודה מסודר, ולאחר בנייה של מערכת אוטומציות שטיפלה בצורך הזה, הדברים פשוט קרו ובכל חודש המתינה לי רשימה מסודרת עם כל התכנים שסופקו, סכום כולל לתשלום פר מילה וכל מה שנשאר זה רק לבדוק ולאשר.
פעולה שללא אוטומציה, הייתה לוקחת לי בדרך כלל יומיים עבודה בחודש!
לתיעוד, בדיקה, מעקב וחישוב של כל הפרילנסרים שעבדו אצלי. נחמד, לא?
אני עוסקת בבניית אוטומציות עסקיות מתוך תחושת שליחות אמיתית.
הרצון שלי הוא לעזור לעסקים להטמיע טכנולוגיה שעובדת בשבילם: כזו שחוסכת זמן, מפחיתה עומס, ומוציאה אותם מההתעסקות הבלתי נגמרת בפעולות חוזרניות, כדי שיוכלו להתמקד במה שחשוב באמת.
הרבה עסקים לא חושבים על כך שהפעולות האלה סוחטות מהם אנרגיות וזמן, ושוחקות אותם במקום להתמקד במשימות חשובות בהרבה.
אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעולם האוטומציות הוא הגמישות.
אין פתרון אחד שמתאים לכולם, ואין תבנית מוכנה שצריך להידחס אליה. כל עסק שונה, כל תהליך שונה, וכל אוטומציה נבנית בהתאמה אישית לפי הצרכים, הקצב והאופי של העסק עצמו.
ואני הכי אוהבת, להיות חלק מכל זה. זה חלק ממי שאני: אוהבת את היחס האישי לעסקים, את המחשבה שצריך להשקיע בפרטים, את ההבנה העמוקה לכך שהתהליכים האלה יכולים להתנהל בצורה יעילה יותר, והפחתת גזילת הזמן והאנרגיות, שני משאבים שאותם אי אפשר להחליף בעד שום דבר שבעולם.
אם גם לך נמאס לבזבז זמן על פעולות ידניות או חוזרניות,
אם ברור לך שהעסק יכול לעבוד אחרת,
ואם חשוב לך להבין מה עושים ולמה,
ואם את/ה לא בטוח/ה מה בדיוק צריך כדי שכל זה יקרה,
אני כאן כדי לבנות איתך אוטומציות שעובדות בשבילך, בשקיפות מלאה ובשפה פשוטה, בדרך שמתאימה לך.
אם הגעת עד לכאן, כנראה שגם אצלך יש תהליכים שיכולים לעבוד אחרת.
לא צריך לדעת מראש מה לאטמט (=להפוך לאוטומטי), ולא צריך להגיע עם פתרון מוכן.
מספיק להתחיל בשיחה אחת.
כתבו לי, נבין יחד מה קורה בעסק היום, נזהה איפה הולך לאיבוד זמן יקר,
ונבדוק איך אפשר להפוך את זה לפשוט, חכם ואוטומטי, בקצב ובאופן שמתאים לכם.